План роботи Ради профілактики правопорушень на 2024– 2025 н.р.
План роботи
Ради профілактики правопорушень
на 2024– 2025 н.р.
Мета: попередження протиправної поведінки учнів школи, профілактика куріння та вживання алкогольних, токсичних і наркотичних речовин, профілактика травматизму, аморальної поведінки батьків і учнів, активізація виховної позиції батьків.
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний |
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАХОДИ |
|||
1 |
Вивчити рівень житлово-побутових умов та емоційно-психологічні сфери родин учнів |
Протягом року |
Класні керівники, Ходак С.В психолог |
2 |
Поставити на облік учнів, схильних до правопорушень, учнів, які потребують корекції поведінки, учнів із сімей соціального ризику |
до 25.09.2024 |
Терентьєва Г.П. заступник директора з ВР; Ходак С.В практичний психолог
|
3 |
Оновити чи завести на кожного з вищевказаних учнів психолого-педагогічні картки та вести за ними спостереження |
До 25.09.2024 (спостереження – Протягом року) |
Ходак С.В. практичний психолог |
4 |
Організувати роботу «Шкільної служби порозуміння» із залученням учнів правового профілю. |
Листопад 2024 |
Ходак С.В. практичний психолог |
5 |
Проводити години спілкування, години довіри на тему «Твоє життя – твій вибір» |
Протягом року |
Ходак С.В. практичний психолог, класні керівники |
6 |
Організувати та провести декаду правових знань |
Грудень 2024 |
Терентьєва Г.П. заступник директора з ВР; Ходак С.В практичний психолог Гребенюк О.М..вч. іст. і правознавства |
7 |
Відвідування учнів вдома з метою вивчення особливостей середовища, у якому виховуються учні |
Протягом року |
Ходак С.В. психолог, класні керівники |
8 |
Опрацювати питання методики превентивного виховання учнів на засіданнях ШМО класних керівників тощо. |
Протягом року |
Омельчук Н.О.кер. ШМО кл.кер., класні керівники |
9 |
Провести роботу з учнями «групи ризику» із залученням психологічної служби та представників правоохоронних органів |
За потребою |
Терентьєва Г.П. заступник директора з ВР; Ходак С.В практичний психолог
|
10 |
Залучати учнів «групи ризику» до гурткової роботи |
Протягом року |
Ходак С.В., практичний психолог кл.керівники, керівники гуртків |
11 |
Проводити операції-рейди: «Урок», «Куріння», «Запізнення» з метою покращення успішності та дисципліни учнів |
Відповідно до плану роботи школи |
Терентьєва Г.П. заступник директора по НВР Матущак Н.О., педагог-організатор. |
12 |
Включати питання на право-виховну тему в порядок денний батьківських зборів |
Протягом року |
Терентьєва Г.П., ЗДВР, класні керівники |
13 |
Проводити психолого-педагогічне анкетування / співбесіду із метою виявлення причин порушень дисципліни окремих учнів |
За потребою
|
Ходак С.В. практ.психолог |
14 |
Заслуховувати на нарадах та методичному об’єднанні класних керівників питання щодо організації роботи з превентивного виховання |
Відповідно до плану роботи школи |
Терентьєва Г.П. заступник директора з ВР; Ходак С.В практичний психолог,Омельчук Н.О. кер. ШМО кл.кер
|
15 |
Забезпечити безперервну співпрацю суб’єктів НВП та представників правоохоронних органів |
Протягом року |
Терентьєва Г.П. заступник директора з ВР |
16 |
Скласти соціальні паспорти школи та класів |
До 04.09.2024 |
Ходак С.В.психолог, Матущак Н.О., Матущак Н.В., педагог організатор, кл.керівники |
17 |
Провести моніторинг соціальної адаптації учнів школи та рівня їхньої вихованості |
Протягом року |
Ходак С.В. практ. психолог |
ПСИХОЛОГІЧНІЙ СУПРОВІД |
|||
18 |
Забезпечення роботи щодо збору, узагальнення та систематизації матеріалів із навчання та виховання учнів, які потребують педагогічної уваги |
Протягом року |
Класні керівники Ходак С.В. практ. психолог |
19 |
Розробка рекомендацій для вчителів, класних керівників, щодо профілактичної роботи з учнями за результатами спостережень та анкетувань |
Протягом року |
Ходак С.В. практ.психолог |
20 |
Удосконалення діагностичного інструментарію щодо визначення соціального оточення учнів, класів, класних колективів |
Протягом року |
Ходак С.В. практ.психолог |
21 |
Спрямувати роботу батьківського лекторію на вивчення проблем зі здійснення превентивного виховання в сім’ї з метою надання кваліфікованої психологічної допомоги |
Протягом року |
Рябчук Л.М.., в.о директора ліцею |
ЗАХОДИ ЩОДО ЗАХИСТУ ДІТЕЙ-СИРІТ І ДІТЕЙ, ПОЗБАВЛЕНИХ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ |
|||
22 |
Провести діагностику негативного впливу інформаційних технологій на дітей |
Листопад 2024, квітень 2025 |
Ходак С.В. практ.психолог |
23 |
Організувати роботу щодо допомоги у виборі сфери професійної діяльності для учнів 9-х і 11-х класів. |
Протягом року |
Ходак С.В. практ.психолог |
24 |
Залучати до участі в конкурсах, турнірах, спортивних змаганнях |
Протягом року |
Вчителі фізичної культури |
УПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ |
|||
25 |
Формувати вміння й навички реалізації здорового способу життя, відповідального ставлення до власного здоров’я шляхом проведення превентивної роботи в класах, школі |
Протягом року |
Класні керівники, вч. основ здоров’я |
26 |
Провести роз’яснювальну роботу серед батьків щодо медичного обстеження учнів |
Протягом року |
Медпрацівники |
27 |
Контролювати та аналізувати стан здоров'я школярів |
Відповідно до графіка |
Адміністрація школи; Медпрацівники |
28 |
Використовувати у виховній роботі активні методи з питань профілактики ВІЛ-СНІДу |
Протягом року |
Педколектив школи |
29 |
Забезпечити участь школярів у освітньо-виховних акціях до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом |
Протягом грудня 2024 |
Ходак С.В. психолог, Матущак Н.М. педагого організатор педколектив школи |
30 |
Формувати усвідомлення учнями власних пріоритетних цінностей, необхідних для повноцінного життя |
Протягом року |
Класні керівники, вчителі-предметники |
31 |
Активізувати просвітницьку роботу з батьками щодо попередження шкідливих звичок дітей |
Протягом року |
Терентьєва Г.П. заступник директора з ВР, практичний психолог Ходак С.В. |
32 |
Оформити постійнодіючу виставку літератури за даною тематикою |
Відповідно до графіка |
Шмегельська Н.Я., завідувач бібліотекою |
ПРОФІЛАКТИКА ЗЛОЧИННОСТІ ТА ЗАПОБІГАННЯ БЕЗДОГЛЯДНОСТІ СЕРЕД ДІТЕЙ, ЗАХИСТ ЇХНІХ ПРАВ |
|||
33 |
Провести оцінку учнями рівня своїх знань про права дитини |
Грудень 2024 |
Класні керівники |
34 |
Організувати роботу з ознайомлення учнів з основними положеннями Конвенції ООН про права дитини, законодавчих актів України, де закріплюється їхнє правове становище |
Листопад-грудень 2024 |
Терентьєва Г.П. заступник директора з ВР Нетребко Д.О. вч.історії та права; класні керівники |
35 |
Орієнтувати учнів, куди й до кого звертатися, якщо порушуються їхні права |
Протягом року |
Класні керівники, Ходак С.В. практичний психолог |
36 |
Формувати в підлітків розуміння власної відповідальності за ризик інфікування ВІЛ та СНІД, а також виникнення незапланованої вагітності |
Протягом травня 2025 |
Медпрацівники |
37 |
Скласти індивідуальні плани роботи з учнями, які знаходяться на внутрішкільному обліку |
До 25.09.2024 |
Класні керівники; Ходак С.В., практичний психолог |
38 |
Проводити співбесіди з класними керівниками щодо причини пропусків занять учнями та дисциплінарних порушень |
Щоденно |
Терентьєва Г.П. заступник директора з ВР Кл.керівники |
ЗАХИСТ ДІТЕЙ ВІД ФІЗИЧНОГО Й ПСИХІЧНОГО НАСИЛЬСТВА |
|||
39 |
Ознайомити вчителів з мірою відповідальності за виконання покладених на них обов’язків |
Відповідно до графіку |
Рябчук Л.М в.о. директора ліцею |
40 |
Провести заходи щодо виявлення ознак вживання учнями алкоголю, тютюну, наркотиків та провести відповідні профілактичні заходи |
Протягом року |
Класні керівники; Матущак Н.М., педагог організатор |
41 |
Проводити індивідуальну роботу з дітьми з функціонально-неспроможних сімей |
Протягом року |
Класні керівники. |
42 |
Здійснювати контроль щодо виявлення й поширення фактів жорстокого поводження з дітьми працівників, учнів школи та притягнення їх до дисциплінарної відповідальності |
Протягом року |
Адміністрація ліцею |
ЗДІЙСНЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗА ДОТРИМАННЯМ ПРАВОПОРЯДКУ ТА ЕТИЧНИХ НОРМ СТОСОВНО ДІТЕЙ В ІГРОВИХ ЗАЛАХ, КОМП’ЮТЕРНИХ КЛУБАХ ТА ГРОМАДСЬКИХ МІСЦЯХ |
|||
43 |
Провести інформаційно-роз’яснювальну роботу з батьківською громадськістю щодо необхідності виховання в сім’ї високих морально-етичних рис в учнівської молоді |
Протягом року |
Ходак С.В. практичний психолог, класні керівники |
44 |
Обговорювати питання щодо здійснення контролю з боку батьків за порушенням етичних норм поведінки та правопорушень їхніх дітей під час перебування в ігрових залах, комп’ютерних клубах і громадських місцях |
Протягом року |
Класні керівник, Матущак Н.М. педагог організатор |
СПІВПРАЦЯ З РОДИНОЮ |
|||
Залучення сім’ї й громадськості до педагогічного процесу, аналіз і оцінка результатів, прогнозування його розвитку |
|||
45 |
Організувати спільну діяльність школи і сім’ї з учнями, що потребують особливої уваги |
Протягом року |
Адміністрація ліцею Кл.керівники |
46 |
Залучати батьків до участі в загальношкільних, класних позаурочних заходах |
Протягом року |
Адміністрація ліцею Кл.керівники |
47 |
Провести загальношкільні батьківські збори, засідання батьківського комітету, ради школи |
Відповідно до плану |
Адміністрація ліцею
|
Взаємодія школи із позашкільними закладами, громадськими організаціями |
|||
48 |
Залучити працівників позашкільних, громадських, правоохоронних організацій до проведення гуртків |
Протягом року |
Адміністрація ліцею |
49 |
Проводити індивідуальні бесіди з представниками громадських організацій щодо участі в навчально-виховному процесі |
При необхідності |
Адміністрація ліцею |
50 |
Брати участь в заходах відповідно до договорів про співпрацю. |
Протягом року |
Адміністрація ліцею |