Робота Нової Української Школи (НУШ)
Робота НУШ
Початковий етап навчання є надзвичайно важливий для подальшого розвитку школярів, оскільки на цьому віковому етапі відбувається становлення особистості молодшого школяра, а навчальна діяльність стає домінуючою. Важливо, щоб процес навчання був цікавим, захоплюючим, сучасним та результативним. Саме таким навчання стає завдяки програмам НУШ і «Інтелект України».
У класах, які працюють за даними програмами відзначається надзвичайна активність учнів, готовність та бажання бути учасниками процесу навчання, який захоплює навіть дорослих. Сильний міжпредметний зв'язок сприяє засвоєнню знань, вмінь та навичок на високому рівні. В таких класах панує доброзичлива атмосфера. Нашим учням комфортно почуватися в сучасному світовому просторі, вони комунікабельні та надзвичайно активні.
Комунікативна, освітня, виховна і розвивальна цілі навчання реалізуються через сучасні засоби, методи та підходи.
Як показує практика, учні, які навчаються за новими проектами набувають необхідних навичок роботи з інформацією, аналізу, гнучкого творчого мислення, самоконтролю та самооцінки швидких реакцій, у дітей розвиваються пізнавальні процеси – сприйняття, пам'ять , мислення, уява й увага. Хочеться зазначити, що матеріал викладений в доступній і зрозумілій формі, завдання заставляють думати, проявляти свою уважність та активність на уроках, вчать швидко орієнтуватися у своєму зошиті, розвивають творчі здібності. Послідовність в завданнях вивело найголовнішу тезу і напрямок у навчанні – «систематичне повторення одного й того ж правила приводить до його запам'ятовування».
Головні принципи, ідеї даних проектів нам вдається повністю реалізувати у нашій школі: «Я хочу йти до школи», «Мені цікаво на уроках»- говорять учні. Ці слова є найвищою оцінкою роботи вчителів Канахівської С.В.(«Інтелект України»), Яковчук Л.О., Котюжанської М.С., Дробахи О.Д.,Шнир Л.А. , Гуменюк Л.М., Олянич Л.І., Гедзун В.Ц. («Інтелект України»), Харкава О.І..