Тиждень Безпеки Дорожнього Руху
Традиційно щороку в травні проводиться Тиждень безпеки дорожнього руху метою якого є профілактика дорожньо-транспортного травматизму за участю дітей та усвідомлення необхідності вироблення навичок дотримання правил поведінки на дорозі, залучення дітей до вивчення та дотримання Правил дорожнього руху, безпечної поведінки на вулицях міста, заміських дорогах, у транспорті, попередження дитячого травматизму.
Під час Всеукраїнського Тижня, який проходив з 13 по 19 травня 2024 року в Ліцеї №4 м.Хмільника були проведені заходи, які стосувалися актуальних питань з безпеки на дорозі, дотримання безпечної поведінки та поширенню знань про безпеку дорожнього руху.
В рамках Тижня були проведені бесіди, інтегровані заняття, виховні години на теми: «Транспорт та його роль в житті людини», «Світлофор – наш добрий друг», «Учасники дорожнього руху та умови безпеки пішоходів», «Дорожні знаки відкривай – абетку безпеки вивчай». Діти переглядали мультиплікаційний фільм про правила дорожнього руху «Уроки тітоньки Сови. Школа вуличних наук», моделювали проблемні ситуації «Переходимо вулицю», «Водії», «Подорож рідним містом».
Свої знання про безпечне поводження на дорозі діти закріплювали під час дидактичних, сюжетно-рольових ігор: «Знайди потрібний знак», «Транспорт», «Водії», «Пішоходи», «Ми машини», «Стій!», «Увага!», «Йди!», «Подорожуємо в громадському транспорті» та ряд інших.
Щоб повторити правила поведінки на дорозі на урок до четвертокласників завітали патрульний офіцер громади Юрій Рихлецький та інспектор сектору ювенальної поліції В'ячеслав Пугач. Поліцейські моделювали різні ситуації на дорозі та допомагали дітям шукати правильні відповіді.
Також, агітбригада Ліцею #4 (учні 10-Б класу) під керівництвом учительки основ здоров'я Валентини Борисівни Українець в рамках проведення Тижня безпеки дорожнього руху провела у 5-7 класах майстер-клас з надання домедичної допомоги постраждалим в ДТП.
Проведені заходи були цікавими, змістовними і сприяли повторенню, вивченню та закріпленню знань Правил дорожнього руху.