A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Ліцей № 4
м. Хмільника Вінницької області

Про вивчення досвіду роботи вчительки початкових класів Канахівської С.В., вчительки фізики Шевченко Ю. В

Дата: 17.05.2022 16:58
Кількість переглядів: 74

 

 

 

 

 

 

 

Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради

Ліцей №4 м. Хмільника Вінницької області

 

НАКАЗ

17.05.2022 р.                                     м.Хмільник                                        №

Про вивчення досвіду роботи

вчительки початкових класів

Канахівської С.В.

 

Канахівська Світлана Володимирівна

Дата народження: 26.03.1968 р.

Посада: вчитель початкових класів

Місце роботи: Ліцей №4 м. Хмільника Вінницької області.

Стаж роботи (педагогічний): 34 роки

Кваліфікаційна категорія, звання: спеціаліст вищої категорії, звання « Старший вчитель»

Нагороди, відзнаки: грамоти Департаменту освіти, грамоти Хмільницької міської ради

Анотація досвіду:

Світлана Володимирівна – педагог з високим рівнем професіоналізму та почуттям обов’язку, у роботі використовує різноманітні форми й види самостійної роботи, приділяє значну увагу розвитку критичного мислення, використовує діяльнісний підхід, активно впроваджує проектну діяльність. Під час роботи над проектом вчитель використовує різні форми та методи: мікрофон, навчаючись-учусь, робота в парах та малих групах, групове обговорення, мозкова атака,  круглий стіл, самостійна робота учнів, ігрова діяльність, консультації з керівником проекту, незакінчене речення, консультації з експертом, творчий звіт, захист проекту, дискусія, дослідження, біном фантазії.

На уроках учитель створює сприятливі умови для пізнавальної діяльності, формує потребу кожної дитини у здобутті знань, допомагає кожному учаснику проектної діяльності зростати в умовах успіху.

Створення позитивної власної самооцінки – це те, без чого не проходить жоден проект. У кожному з них Світлана Володимирівна використовує свої методичні прийоми: «колекція художнього слова», «казка-калька», «сонце», «зірка» тощо.

Головним завданням учитель вважає навчити кожну дитину освоювати, перетворювати інформацію та використовувати її в практичній діяльності. Сам процес роботи над проектом організований так, щоб кожен учень бачив результати своєї праці, відчув свою значимість, впевненість у своїх силах.

З 2019 – 2022 н. р. Світлана Володимирівна працює за науково – педагогічним проектом « Інтелект України».

Під час організації навчання з використання  дистанційних технологій проводить уроки та інші заходи з використанням  платформ  Zoom  та Meet. Активно комуні кує з батьками та учнями за допомогою створених Viber- груп та    Classroom, де постійно ділиться психолого- педагогічними рекомендаціями, щодо навчання та виховання дітей.

Активно застосовує вчителька можливості ІКТ також і при очному навчанні. На уроках постійно намагається створити такі мовленнєві ситуації,  коли кожен учень має можливість висловитися, проявити себе комунікативному процесі. Наполегливо працює над виробленням в учнів математичного мислення, складанням задачі за ілюстрацією, розвитком умінь робити різні операції з числами.

Вчителька забезпечує рівень знань учнів які відповідають навчальним програм початкової школи. ЇЇ учні є переможцями ІІ етапу Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика. Постійно беруть участь у предметних Інтернет – олімпіадах ( проект « Всеосвіта», « На Урок»), за що отримують дипломи переможців та сертифікати учасників.

Світлана Володимирівна постійно займається самоосвітою, вдосконалює педагогічну майстерність, загальну культуру, підвищує фаховий і кваліфікаційний рівень.

Як регіональний тренер щодо впровадження Концепції « Нова українська школа» в освітніх закладах міста проводила тренінгові навчання для вчителів початкових класів. Брала участь у вивченні практичного досвіду учасників третього етапу сертифікації  2021.

Виходячи з результатів вивчення досвіду роботи вчительки  початкових класів Канахівської С.В.

НАКАЗУЮ:

  1. Схвалити  досвід  роботи  вчительки  початкових класів Канахівської С.В. (травень 2022 р.).
  2. Вчительці  Канахівській С.В.

              2.1       Пропагувати  власний досвід роботи серед педагогів школи, міста             шляхом  показу відкритих  уроків, проведення майстер-класів, семінарів-       практикумів.

Систематично

  1.  Заступниці директора з НВР  Михальнюк Г.В. :
    1. Узагальнити та систематизувати   досвід роботи вчительки початкових класів Канахівської С.В.  для подальшого   врахування   при   плануванні   й організації  навчально - виховного   процесу.
  2.  Контроль за виконанням   даного наказу  залишаю  за собою.

 

Директор Ліцею                                                                   Василь ІВАНИЦЯ

 

З наказом ознайомлена                                                   Світлана КАНАХІВСЬКА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради

Ліцей №4 м. Хмільника Вінницької області

 

НАКАЗ

17.05.2022 р.                                     м.Хмільник                                        №

Про вивчення досвіду роботи

вчительки фізики Шевченко Ю.В.

 

 

Шевченко Юлія Вацлавівна

Дата народження: 27.01.1954

Посада: вчитель фізики

Місце роботи: Ліцей №4 м. Хмільника Вінницької області.

Стаж роботи (педагогічний): 44 роки

Кваліфікаційна категорія, звання: спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання «Старший вчитель»

Нагороди, відзнаки: грамоти Департаменту освіти, грамоти Хмільницької міської ради

Анотація досвіду:

Юлія Вацлавівна здійснює диференційований підхід до учнів на всіх етапах засвоєння знань. Цьому сприяють диференційовані завдання, дібрані за ступенем складності й ступенем самостійності. Так, наприклад, на етапі закріплення навчального матеріалу диференціація навчальної роботи має таку послідовність: на першому етапі сильні учні виконують основне завдання самостійно, середнім надаються допоміжні матеріали (вказівка на зразок виконання, пам'ятки, додаткова конкретизація, запитання тощо), а слабші учні працюють з учителем; на другому етапі сильні учні виконують творче завдання, середні - основне, слабші - завдання, що супроводжуються допоміжними матеріалами. На третьому етапі сильні учні працюють над виконанням цікавого завдання, середні - творчого завдання, а слабші учні виконують основне завдання. На четвертому етапі всі учні виконують спільне завдання .

Творчий пошук, прагнення до неординарного розв’язання низки методичних проблем, пробудження в учнів інтересу до предмета – така в загальних рисах робоча програма вчителя із 35-річним стажем роботи.

Шевченко Ю.В. – висококваліфікований , творчий та ініціативний педагог, який у навчально-виховному процесі методично обгрунтовано й ефективно використовує найновіші досягнення психолого-педагогічної науки, нестандартні інтерактивні технології, завдання проблемно-пошукового характеру.

Вміло підібрані вчителькою форми і методи активізації пізнавальної діяльності школярів сприяють формуванню у них інтелектуальних здібностей, логічного мислення, спонукають до самостійних суджень, висновків, викликають бажання осмисленої пошукової діяльності. Запорукою педагогічних успіхів учительки є її висока педагогічна майстерність, пошук нового, зразкова педагогічна етика у поєднанні з досконалим і глибоким знанням предмета, знання вікових особливостей учнів, розуміння їхніх інтересів, проблем.

Одним із шляхів активізації розумової діяльності учнів під час навчання є застосування на уроках групової форми роботи.

Вчитель чітко, доступно пояснює навчальний матеріал, забезпечує результативність занять ефективним застосуванням комп'ютерної техніки, використанням індивідуальних та групових форм роботи проведення нестандартних занять, в тому числі уроків-проектів, конференцій, досліджень, екскурсій.

Все це формує в учнів активну життєву позицію, уміння шукати правильне рішення у конкретних життєвих ситуаціях, а отримані знання по фізиці та навички сприяют інтелектуальному росту особистості.

Уроки Юлії Вацлавівни захоплюють мистецтвом спілкування з учнями, їх визначає висока наповнюваність змісту, ефективне методичне забезпечення, глибоке виховання і практичне спрямування.

Юлія Вацлавівна – вчитель вищої категорії, має звання «Старший учитель», порядна, дисциплінована, працьовита, вимоглива до себе і учнів, тактовна, наділена організаторськими здібностями, має різнопланові естетичні інтереси.

Виходячи з результатів вивчення досвіду роботи вчительки  фізики                   Шевченко Ю.В.

НАКАЗУЮ:

  1. Схвалити  досвід  роботи  вчительки  фізики Шевченко Ю.В. (травень 2022 р.).
  2. Вчительці  Шевченко Ю.В.:

              2.1       Пропагувати  власний досвід роботи серед педагогів школи, міста             шляхом  показу відкритих  уроків, проведення майстер-класів, семінарів-       практикумів.

Систематично

  1.  Заступниці директора з НВР  Михальнюк Г.В. :
    1. Узагальнити та систематизувати   досвід роботи вчительки фізики Шевченко Ю.В.  для подальшого   врахування   при   плануванні   й організації  навчально - виховного   процесу.
  2.  Контроль за виконанням   даного наказу  залишаю  за собою.

 

Директор Ліцею                                                Василь ІВАНИЦЯ

З наказом ознайомлена                                    Юлія ШЕВЧЕНКО


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень