Про вивчення досвіду роботи вчительки початкових класів Канахівської С.В. та вчительки фізики Шевченко Ю.В.
Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради
Ліцей №4 м. Хмільника Вінницької області
НАКАЗ
17.05.2022 р. м.Хмільник №
Про вивчення досвіду роботи
вчительки початкових класів
Канахівської С.В.
Канахівська Світлана Володимирівна
Дата народження: 26.03.1968 р.
Посада: вчитель початкових класів
Місце роботи: Ліцей №4 м. Хмільника Вінницької області.
Стаж роботи (педагогічний): 34 роки
Кваліфікаційна категорія, звання: спеціаліст вищої категорії, звання « Старший вчитель»
Нагороди, відзнаки: грамоти Департаменту освіти, грамоти Хмільницької міської ради
Анотація досвіду:
Світлана Володимирівна – педагог з високим рівнем професіоналізму та почуттям обов’язку, у роботі використовує різноманітні форми й види самостійної роботи, приділяє значну увагу розвитку критичного мислення, використовує діяльнісний підхід, активно впроваджує проектну діяльність. Під час роботи над проектом вчитель використовує різні форми та методи: мікрофон, навчаючись-учусь, робота в парах та малих групах, групове обговорення, мозкова атака, круглий стіл, самостійна робота учнів, ігрова діяльність, консультації з керівником проекту, незакінчене речення, консультації з експертом, творчий звіт, захист проекту, дискусія, дослідження, біном фантазії.
На уроках учитель створює сприятливі умови для пізнавальної діяльності, формує потребу кожної дитини у здобутті знань, допомагає кожному учаснику проектної діяльності зростати в умовах успіху.
Створення позитивної власної самооцінки – це те, без чого не проходить жоден проект. У кожному з них Світлана Володимирівна використовує свої методичні прийоми: «колекція художнього слова», «казка-калька», «сонце», «зірка» тощо.
Головним завданням учитель вважає навчити кожну дитину освоювати, перетворювати інформацію та використовувати її в практичній діяльності. Сам процес роботи над проектом організований так, щоб кожен учень бачив результати своєї праці, відчув свою значимість, впевненість у своїх силах.
З 2019 – 2022 н. р. Світлана Володимирівна працює за науково – педагогічним проектом « Інтелект України».
Під час організації навчання з використання дистанційних технологій проводить уроки та інші заходи з використанням платформ Zoom та Meet. Активно комуні кує з батьками та учнями за допомогою створених Viber- груп та Classroom, де постійно ділиться психолого- педагогічними рекомендаціями, щодо навчання та виховання дітей.
Активно застосовує вчителька можливості ІКТ також і при очному навчанні. На уроках постійно намагається створити такі мовленнєві ситуації, коли кожен учень має можливість висловитися, проявити себе комунікативному процесі. Наполегливо працює над виробленням в учнів математичного мислення, складанням задачі за ілюстрацією, розвитком умінь робити різні операції з числами.
Вчителька забезпечує рівень знань учнів які відповідають навчальним програм початкової школи. ЇЇ учні є переможцями ІІ етапу Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика. Постійно беруть участь у предметних Інтернет – олімпіадах ( проект « Всеосвіта», « На Урок»), за що отримують дипломи переможців та сертифікати учасників.
Світлана Володимирівна постійно займається самоосвітою, вдосконалює педагогічну майстерність, загальну культуру, підвищує фаховий і кваліфікаційний рівень.
Як регіональний тренер щодо впровадження Концепції « Нова українська школа» в освітніх закладах міста проводила тренінгові навчання для вчителів початкових класів. Брала участь у вивченні практичного досвіду учасників третього етапу сертифікації 2021.
Виходячи з результатів вивчення досвіду роботи вчительки початкових класів Канахівської С.В.
НАКАЗУЮ:
- Схвалити досвід роботи вчительки початкових класів Канахівської С.В. (травень 2022 р.).
- Вчительці Канахівській С.В.
2.1 Пропагувати власний досвід роботи серед педагогів школи, міста шляхом показу відкритих уроків, проведення майстер-класів, семінарів- практикумів.
Систематично
- Заступниці директора з НВР Михальнюк Г.В. :
- Узагальнити та систематизувати досвід роботи вчительки початкових класів Канахівської С.В. для подальшого врахування при плануванні й організації навчально - виховного процесу.
- Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор Ліцею Василь ІВАНИЦЯ
З наказом ознайомлена Світлана КАНАХІВСЬКА
Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради
Ліцей №4 м. Хмільника Вінницької області
НАКАЗ
17.05.2022 р. м.Хмільник №
Про вивчення досвіду роботи
вчительки фізики Шевченко Ю.В.
Шевченко Юлія Вацлавівна
Дата народження: 27.01.1954
Посада: вчитель фізики
Місце роботи: Ліцей №4 м. Хмільника Вінницької області.
Стаж роботи (педагогічний): 44 роки
Кваліфікаційна категорія, звання: спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання «Старший вчитель»
Нагороди, відзнаки: грамоти Департаменту освіти, грамоти Хмільницької міської ради
Анотація досвіду:
Юлія Вацлавівна здійснює диференційований підхід до учнів на всіх етапах засвоєння знань. Цьому сприяють диференційовані завдання, дібрані за ступенем складності й ступенем самостійності. Так, наприклад, на етапі закріплення навчального матеріалу диференціація навчальної роботи має таку послідовність: на першому етапі сильні учні виконують основне завдання самостійно, середнім надаються допоміжні матеріали (вказівка на зразок виконання, пам'ятки, додаткова конкретизація, запитання тощо), а слабші учні працюють з учителем; на другому етапі сильні учні виконують творче завдання, середні - основне, слабші - завдання, що супроводжуються допоміжними матеріалами. На третьому етапі сильні учні працюють над виконанням цікавого завдання, середні - творчого завдання, а слабші учні виконують основне завдання. На четвертому етапі всі учні виконують спільне завдання .
Творчий пошук, прагнення до неординарного розв’язання низки методичних проблем, пробудження в учнів інтересу до предмета – така в загальних рисах робоча програма вчителя із 35-річним стажем роботи.
Шевченко Ю.В. – висококваліфікований , творчий та ініціативний педагог, який у навчально-виховному процесі методично обгрунтовано й ефективно використовує найновіші досягнення психолого-педагогічної науки, нестандартні інтерактивні технології, завдання проблемно-пошукового характеру.
Вміло підібрані вчителькою форми і методи активізації пізнавальної діяльності школярів сприяють формуванню у них інтелектуальних здібностей, логічного мислення, спонукають до самостійних суджень, висновків, викликають бажання осмисленої пошукової діяльності. Запорукою педагогічних успіхів учительки є її висока педагогічна майстерність, пошук нового, зразкова педагогічна етика у поєднанні з досконалим і глибоким знанням предмета, знання вікових особливостей учнів, розуміння їхніх інтересів, проблем.
Одним із шляхів активізації розумової діяльності учнів під час навчання є застосування на уроках групової форми роботи.
Вчитель чітко, доступно пояснює навчальний матеріал, забезпечує результативність занять ефективним застосуванням комп'ютерної техніки, використанням індивідуальних та групових форм роботи проведення нестандартних занять, в тому числі уроків-проектів, конференцій, досліджень, екскурсій.
Все це формує в учнів активну життєву позицію, уміння шукати правильне рішення у конкретних життєвих ситуаціях, а отримані знання по фізиці та навички сприяют інтелектуальному росту особистості.
Уроки Юлії Вацлавівни захоплюють мистецтвом спілкування з учнями, їх визначає висока наповнюваність змісту, ефективне методичне забезпечення, глибоке виховання і практичне спрямування.
Юлія Вацлавівна – вчитель вищої категорії, має звання «Старший учитель», порядна, дисциплінована, працьовита, вимоглива до себе і учнів, тактовна, наділена організаторськими здібностями, має різнопланові естетичні інтереси.
Виходячи з результатів вивчення досвіду роботи вчительки фізики Шевченко Ю.В.
НАКАЗУЮ:
- Схвалити досвід роботи вчительки фізики Шевченко Ю.В. (травень 2022 р.).
- Вчительці Шевченко Ю.В.:
2.1 Пропагувати власний досвід роботи серед педагогів школи, міста шляхом показу відкритих уроків, проведення майстер-класів, семінарів- практикумів.
Систематично
- Заступниці директора з НВР Михальнюк Г.В. :
- Узагальнити та систематизувати досвід роботи вчительки фізики Шевченко Ю.В. для подальшого врахування при плануванні й організації навчально - виховного процесу.
- Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор Ліцею Василь ІВАНИЦЯ
З наказом ознайомлена Юлія ШЕВЧЕНКО