A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Ліцей № 4
м. Хмільника Вінницької області

План роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів

Дата: 01.09.2023 18:45
Кількість переглядів: 68

План роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів

ВЕРЕСЕНЬ

ЯКЩО МИ НАВЧАТИМЕМО СЬОГОДНІ
ТАК, ЯК НАВЧАЛИ ВЧОРА,

МИ ВКРАДЕМО В ДИТИНИ ЗАВТРА.
КОНФУЦІЙ

Тема. Нова українська школа–новий зміст освіти

№ п/п

Зміст

Відповідальний

 
 

ЗАВДАННЯ

 

1

Про виконання плану роботи методичного об’єднання за 2022-2023 навчальний рік.

Керівник м/о
Гуменюк Л.М.

2

Особливості організації навчально-виховного процесу в 1-4 класах у 2023-2024 навчального року.

Канахівська С.В.

3

Обговорення і затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2023-2024н.р.

Голова та члени методичного об'єднання

4

Опрацювання інструктивно-методичного листа «Вимоги щодо ведення класного журналу 1-4 класу загальноосвітніх навчальних закладів»

Члени методичного об’єднання

Завдання для самоосвітньої роботи :

1) знати основні положення Концепції «нова українська школа», затвердженої Кабінетом Міністрів України від 14.12.2016р. №988;
2) ознайомитися з наказом МОН України від 13.07.2017р. №1021 «Про організаційні питання запровадження концепції Нової української школи у ЗНЗ I ступеня»;
3) ознайомитися з Законом України «Про освіту». Прийнятого Верховною Радою України 05.09.2017р., підписаного Президентом України 25.09.2017р.;
4) ознайомитися з Листом МОН України №1/9-554 від 13.10.2017р. «Щодо нагальних питань впровадження Закону України «Про освіту»;
5) ознайомитися з Державним стандартом початкової освіти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018р. №87;
6) опрацювати наказ МОН України від 20.04.2018р. №407 «Про затвердження Типової освітньої програми

 

II засідання

 

Листопад

 

Тема. Системно-діяльнісний підхід як філософія освіти початкової школи.

 

ЯКЩО ЗНАННЯ – ЦЕ НОВИЙ КАПІТАЛ, ТО ІННОВАЦІЇ – НОВА ВАЛЮТА.

№ з/п

Зміст роботи

Відповідальний

1.

Вивчаємо Державний стандарт початкової освіти. Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів в мовно-літературній освітній галузі.

Олянич Л.І.

2.

Інтеграція навичок «Щоденні 5»: читання для себе, читання для когось, слухання, робота зі словами, письмо для себе.

Дробаха О.Д

3.

STEM- наступ у початковій школі. ЯДС. Інформаційна галузь.

 

Тарасюк Г.К.

4.

Карусель інновацій. Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови і літературного читання:

Новак О.В.

 

 

 

 

 

III засідання

Січень

 

Тема: Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи. Математична освітня галузь.


Якщо ти хочеш зміну в майбутньому–стань цією зміною в сьогоденні.
Магатма Ганді.

№ з/п

Зміст роботи

Відповідальний

1.

Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів.

Шнир Л.А.

2.

Інтеграція у навчанні молодших школярів математики.

Харкава О.І.

3.

Аукціон методичних ідей. Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики:

Яковчук Л.О.

4.

Шляхи розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках математики.

Котюжанська М.С.

5.

Дистанційне навчання .Додатки для планування, контролю та проведення уроків.

Михальнюк Г.В.

 

Завдання для самоосвітньої роботи :

1) ознайомитися добіркою матеріалів, які допоможуть запровадити принципи STEM-освіти у навчальний процес;
2) взяти до уваги статтю «Чому LEGO у школі-це круто»;
3) ознайомитися з відео-матеріалом «Шість капелюхів: прийом- гра для розвитку критичного мислення»;
4) ознайомитися з літературою по впровадженню групових методів навчання;
5) переглянути інтегровані уроки учасників конкурсу «Учитель року-2023» в номінації «Початкова освіта»;
6) підготувати матеріали «На допомогу вчителю: схеми аналізу та самоаналізу уроку»;
7) взаємовідвідування та аналіз уроків членами методичного об’єднання.

 

ЗАСІДАННЯ ІV

Березень

 

Тема: Модернізація змісту освіти в умовах реалізації Державного стандарту початкової освіти. Природнича освітня галузь.

Немає прагнення більш природного ніж прагнення до знань.  (М.де Монтель )

№ з/п

Зміст роботи

Відповідальний

1.

Організаційно-педагогічні умови формування екологічної грамотності молодших школярів.

Гедзун В.Ц.

2.

Інтеграція змісту кількох навчальних предметів навколо природничої теми.

обговорення членами методоб' єднання

3.

Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей

Саволюк М.В

4.

Творчі проекти – засіб виховання соціально активної особистості.

обговорення членами методоб' єднання

5

Методичні «фішки» для уроків української мови та читання за проектом Інтелект України.

Карбівська Л.А.

6.

Тренінг «Я в ресурсі і балансі або профілактика емоційного вигорання засобами арт-технік».

практичний психолог

Ходак С.В.

7.

Обговорення та затвердження завдань Державної підсумкової атестації для учнів 4 класу.

Михальнюк Г.В.

Завдання для самоосвітньої роботи:
1) опрацювати літературу з проблеми формування екологічних умінь молодших школярів:

2)Учителям 4 класів розробити завдання на державну підсумкову атестацію;
3) Опрацювати наказ МОН України від 14.07.2015р. №762 «Порядок переведення учнів (вихованців) до наступного класу» та нормативні документи щодо закінчення 2023-2024н.р.

 

ЗАСІДАННЯ V

Травень

 

Тема: Підсумок роботи методичного об’днання за рік

 

НАВІЩО ТАК НЕ ВОЗВЕЛИЧУЄ І НЕ ДАЄ
ПРАВО ВІДЧУТИ СЕБЕ ЛЮДИНОЮ, В
НАЙВИЩОМУ РОЗУМІННІ ЦЬОГО СЛОВА, ЯК
ПРАЦЯ, В ЯКУ ВІРИШ І ЛЮБИШ.
ОЛЕКСАНДР БІЛАШ

№ п/п

Зміст

Відповідальний

1.

Звіт керівника ШМО про підсумки роботи за рік. Звіт членів ШМО про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів, онлайн-курсах, вебінарах.

Голова та всі члени м/о

2.

Виставка «Творчі сходинки». Досягнення членів ШМО (портфоліо вчителів, що вміщує серію розроблених уроків, виховних заходів; методичні матеріали; свідоцтва про закінчення курсів підвищення кваліфікації; сертифікати ,подяки, грамоти та портфоліо учнів).

члени М О

3.

Звіт членів ШМО про результативність їх участі в роботі міських семінарів-практикумів. творчих груп, тижні педмайстерності.

члени М О

4.

Аналіз результатів контрольних зрізів знань учнів 1-4 класів та ДПА учнів 4-х класах.

Михальнюк Г.В.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень