План роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів
План роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів
ВЕРЕСЕНЬ
ЯКЩО МИ НАВЧАТИМЕМО СЬОГОДНІ
ТАК, ЯК НАВЧАЛИ ВЧОРА,
МИ ВКРАДЕМО В ДИТИНИ ЗАВТРА.
КОНФУЦІЙ
Тема. Нова українська школа–новий зміст освіти
№ п/п |
Зміст |
Відповідальний |
|
ЗАВДАННЯ |
|||
1 |
Про виконання плану роботи методичного об’єднання за 2022-2023 навчальний рік. |
Керівник м/о |
|
2 |
Особливості організації навчально-виховного процесу в 1-4 класах у 2023-2024 навчального року. |
Канахівська С.В. |
|
3 |
Обговорення і затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2023-2024н.р. |
Голова та члени методичного об'єднання |
|
4 |
Опрацювання інструктивно-методичного листа «Вимоги щодо ведення класного журналу 1-4 класу загальноосвітніх навчальних закладів» |
Члени методичного об’єднання |
Завдання для самоосвітньої роботи :
1) знати основні положення Концепції «нова українська школа», затвердженої Кабінетом Міністрів України від 14.12.2016р. №988;
2) ознайомитися з наказом МОН України від 13.07.2017р. №1021 «Про організаційні питання запровадження концепції Нової української школи у ЗНЗ I ступеня»;
3) ознайомитися з Законом України «Про освіту». Прийнятого Верховною Радою України 05.09.2017р., підписаного Президентом України 25.09.2017р.;
4) ознайомитися з Листом МОН України №1/9-554 від 13.10.2017р. «Щодо нагальних питань впровадження Закону України «Про освіту»;
5) ознайомитися з Державним стандартом початкової освіти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018р. №87;
6) опрацювати наказ МОН України від 20.04.2018р. №407 «Про затвердження Типової освітньої програми
II засідання
Листопад
Тема. Системно-діяльнісний підхід як філософія освіти початкової школи.
ЯКЩО ЗНАННЯ – ЦЕ НОВИЙ КАПІТАЛ, ТО ІННОВАЦІЇ – НОВА ВАЛЮТА.
№ з/п |
Зміст роботи |
Відповідальний |
1. |
Вивчаємо Державний стандарт початкової освіти. Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів в мовно-літературній освітній галузі. |
Олянич Л.І. |
2. |
Інтеграція навичок «Щоденні 5»: читання для себе, читання для когось, слухання, робота зі словами, письмо для себе. |
Дробаха О.Д |
3. |
STEM- наступ у початковій школі. ЯДС. Інформаційна галузь.
|
Тарасюк Г.К. |
4. |
Карусель інновацій. Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови і літературного читання: |
Новак О.В. |
III засідання
Січень
Тема: Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи. Математична освітня галузь.
Якщо ти хочеш зміну в майбутньому–стань цією зміною в сьогоденні.
Магатма Ганді.
№ з/п |
Зміст роботи |
Відповідальний |
1. |
Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів. |
Шнир Л.А. |
2. |
Інтеграція у навчанні молодших школярів математики. |
Харкава О.І. |
3. |
Аукціон методичних ідей. Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики: |
Яковчук Л.О. |
4. |
Шляхи розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках математики. |
Котюжанська М.С. |
5. |
Дистанційне навчання .Додатки для планування, контролю та проведення уроків. |
Михальнюк Г.В. |
Завдання для самоосвітньої роботи :
1) ознайомитися добіркою матеріалів, які допоможуть запровадити принципи STEM-освіти у навчальний процес;
2) взяти до уваги статтю «Чому LEGO у школі-це круто»;
3) ознайомитися з відео-матеріалом «Шість капелюхів: прийом- гра для розвитку критичного мислення»;
4) ознайомитися з літературою по впровадженню групових методів навчання;
5) переглянути інтегровані уроки учасників конкурсу «Учитель року-2023» в номінації «Початкова освіта»;
6) підготувати матеріали «На допомогу вчителю: схеми аналізу та самоаналізу уроку»;
7) взаємовідвідування та аналіз уроків членами методичного об’єднання.
ЗАСІДАННЯ ІV
Березень
Тема: Модернізація змісту освіти в умовах реалізації Державного стандарту початкової освіти. Природнича освітня галузь.
Немає прагнення більш природного ніж прагнення до знань. (М.де Монтель )
№ з/п |
Зміст роботи |
Відповідальний |
1. |
Організаційно-педагогічні умови формування екологічної грамотності молодших школярів. |
Гедзун В.Ц. |
2. |
Інтеграція змісту кількох навчальних предметів навколо природничої теми. |
обговорення членами методоб' єднання |
3. |
Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей |
Саволюк М.В |
4. |
Творчі проекти – засіб виховання соціально активної особистості. |
обговорення членами методоб' єднання |
5 |
Методичні «фішки» для уроків української мови та читання за проектом Інтелект України. |
Карбівська Л.А. |
6. |
Тренінг «Я в ресурсі і балансі або профілактика емоційного вигорання засобами арт-технік». |
практичний психолог Ходак С.В. |
7. |
Обговорення та затвердження завдань Державної підсумкової атестації для учнів 4 класу. |
Михальнюк Г.В. |
Завдання для самоосвітньої роботи:
1) опрацювати літературу з проблеми формування екологічних умінь молодших школярів:
2)Учителям 4 класів розробити завдання на державну підсумкову атестацію;
3) Опрацювати наказ МОН України від 14.07.2015р. №762 «Порядок переведення учнів (вихованців) до наступного класу» та нормативні документи щодо закінчення 2023-2024н.р.
ЗАСІДАННЯ V
Травень
Тема: Підсумок роботи методичного об’днання за рік
НАВІЩО ТАК НЕ ВОЗВЕЛИЧУЄ І НЕ ДАЄ
ПРАВО ВІДЧУТИ СЕБЕ ЛЮДИНОЮ, В
НАЙВИЩОМУ РОЗУМІННІ ЦЬОГО СЛОВА, ЯК
ПРАЦЯ, В ЯКУ ВІРИШ І ЛЮБИШ.
ОЛЕКСАНДР БІЛАШ
№ п/п |
Зміст |
Відповідальний |
1. |
Звіт керівника ШМО про підсумки роботи за рік. Звіт членів ШМО про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів, онлайн-курсах, вебінарах. |
Голова та всі члени м/о |
2. |
Виставка «Творчі сходинки». Досягнення членів ШМО (портфоліо вчителів, що вміщує серію розроблених уроків, виховних заходів; методичні матеріали; свідоцтва про закінчення курсів підвищення кваліфікації; сертифікати ,подяки, грамоти та портфоліо учнів). |
члени М О |
3. |
Звіт членів ШМО про результативність їх участі в роботі міських семінарів-практикумів. творчих груп, тижні педмайстерності. |
члени М О |
4. |
Аналіз результатів контрольних зрізів знань учнів 1-4 класів та ДПА учнів 4-х класах. |
Михальнюк Г.В. |