A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Ліцей № 4
м. Хмільника Вінницької області

План роботи методичного об’єднання вчителів мистецтва

Дата: 01.09.2023 19:07
Кількість переглядів: 118

План роботи методичного об’єднання вчителів мистецтва

Проблема над якою працює методичне об’єднання

 

 

«Формування творчих компетентностей на уроках

«Мистецтва», як засіб творчих здібностей»

 

 

 

 

Голова методичного об’єднання- Дзярик Анастасія Анатоліївна

Посада-вчителька образотворчого мистецтва, технології.

Проблема над якою працює вчителька – «Дидактичні умови розвитку творчих здібностей в процесі образотворчої діяльності школярів»

1  Королюк Ольга Володимирівна

Посада- вчителька музичного мистецтва

Проблема над якою працює вчителька: «Художньо-естетична креативна освіта на уроках музичного мистецтва як передумова загальнокультурного розвитку та розвитку інноваційної особистості»

2. Пацанівський Сергій Іванович

Посада-вчитель мистецтва, музичного мистецтва, керівник гуртка

Проблема над якою працює вчитель- формування творчих комунікаційних здібностей як шлях до професійного самовизначення учнів».

 

 

 

                                      2023-2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

План роботи методичного об’єднання художньо – естетичного циклу

Ліцею №4 м. Хмільника Вінницької обл. 

№з/п

Тематика засідань

Термін виконання

Відповідальний

1.

Пріоритетні завдання методичної роботи на  навчальний рік

1.Аналіз методичної роботи за минулий  навчальнний  навчальний рік та завданя на наступний навчальний рік.

2. Затвердження календарних планів та плану роботи методичного об'єднання на дний  начальний рік.

3.Опрацювання нормативної бази щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу.

4. Опрацювати методичні рекомендації викладання інтегрованого курсу « Мистецтво» у 5-6 класах НУШ.

Вересень

Голова МО

 

2.

Формування творчої особистості в умовах сучасної освіти.

1. Доповідь на тему: «Художня творчість школярів в позаурочний час».

2.Систематичний розвиток в учнів здібностей сприймання художнього образу в мистецтві та житті і посильного відтворення його у самостійних художніх роботах (з урахуванням вікових особливостей та практичного досвіду дітей)..

3. Підготовка та проведення предметних тижнів.

4. Впровадження інтерактивних форм і прийомів в організацію навчання учнів.

 

Жовтень

Голова МО

 

Королюк О.В.

 

 

 

 

Члени МО

3.

Нестандартні уроки як форма розвтку креативності учнів.

1 Роль особистості вчителя в активізації творчого розвитку учнів на уроках музичного мистецтва.

Січень

Пацанівський С.І.

4.

Метод проектів і позитивне ставлення школярів до навчання

1. Нові педагогічні технології на уроках музики, образотворчого мистецтва, мистецтва.

 « Я роблю так ». Обмін досвідом .

2. Круглий стіл: «Співпраця учителя і учня на уроках та в позакласній роботі».

Березень

Члени МО

 

 

Голова МО

 

Пацанівський С.І.

5.

Рекомендації і пропозиції щодо планування роботи МО на новий навчальний рік.».

1. Підведення підсумків роботи.

2.  Рекомендації і пропозиції щодо планування роботи МО на новий навчальний рік.

3. Складання перспективного плану роботи шкільного методоб’єднання на наступний навчальний рік.

Травень

Голова МО

 

 

 

Члени МО

  

ЗАСІДАННЯ I

(нормативно-корекційне засідання)

 

Тема:                    «Пріоритетні завдання методичної роботи на  навчальний рік».

 

Мета:  провести детальний аналіз роботи вчителів з музичного та образотворчого мистецтва, мистецтва;ознайомитися з основними напрямками  роботи на новий навчальний рік,  надати методичні рекомендації.

 

Форма проведення: круглий стіл.

 

1.Аналіз методичної роботи за минулий  навчальний рік та пріоритетні завдання на наступний навчальний рік. 

2. Затвердження календарних планів та плану роботи методичного об'єднання на навчальний рік.

3.Опрацювання нормативної бази щодо викладання предметів естетичного циклу.

4. Опрацювати методичні рекомендації викладання інтегрованого курсу « Мистецтво» у 5 -6класах НУШ.

 

Методична робота між засіданнями.

 

1. Консультації ( консультації стосовно складання календарних планів; консультації стосовно конспектів відкритих уроків та виховних заходів )

2. Вивчення нормативних документів МОУН щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу

3. Опрацювання методичних матеріалів з питань роботи вчителів естетичного циклу.

 

 ЗАСІДАННЯ IІ

Учитель - творець гармонійно поєднує ремесло і творчість:

нестандартність роботи, артистизм,

поетичність мови, талант у спілкуванні з дітьми.

 

                 Тема:     «Формування творчої особистості в умовах сучасної освіти».

Меташляхом дослідження інтелектуальних та творчих особистісних якостей  школярів домогтися диференціації, впливу на розвиток кожної дитини з урахуванням її інтересів, мотивів, системи цінностей; стимулювати  розвиток  здібностей  кожної особистості.

Форма проведення: педагогічний аукціон 

 

1. Доповідь на тему: «Формування творчої особистості в умовах сучасної освіти».

2. Робота з обдарованими дітьми. Підготовка та проведення конкурів.

3. Впровадження інтерактивних форм і прийомів в організацію навчання учнів.

4. Огляд методичної літератури.

Методична робота між засіданнями.

 

1. Опрацювання методичної і фахової літератури, навчального матеріалу.

2.Опрацювання теоретичних питань з проблеми, над якою працює вчитель.

3. Методичні розробки уроків.

4. Взаємовідвідування відкритих уроків.

 

ЗАСІДАННЯ IІІ

Щоб виховати людину думаючим і відчуваючим,

його слід, перш за все виховати естетично.

Ф. Шиллер

 

Тема:      Нестандартні уроки як форма розвтку креативності учнів.

Метастворення ситуації успіху, сприятливих умов для повноцінної діяльності, розвитку й самореалізації кожної особистості. Намагаючись зберегти духовні цінності дитини, спираючись на унікальність і неповторність кожного учня, завжди допомагати й підтримувати у творчості.

Форма проведення: методичний фестиваль 

 

1. Нестандарні уроки як форма розвитку креативності учнів.

3. Технологія проведення сучасного уроку « Мистецтво».

4. Огляд методичної літератури.

5. Затвердження календарних планів на ІІ семест.

Методична робота між засіданнями.

 

 

1.   Робота з обдарованими дітьми та підготовка їх до участі в міських та шкільних    конкурсах.  

2. Проведення шкільних конкурсів, виставок та концертів.    

    

ЗАСІДАННЯ IV

 Якщо ви володієте знанням, дайте іншим

запалити від нього свої світильники.

Т. Фулпер

 

Тема:        « Метод проектів і позитивне ставлення школярів до навчання»

Мета:використання проектів   на уроках естетичного циклу сьогодні необхідність, що дозволяє реалізувати основні завдання навчальної програми та виховати творчу, естетично розвинену особистість школяра, створення нових форм і методів навчання. 

Форма проведення: проблемний стіл 

 

1. Метод проектів  на уроках музики, образотворчого мистецтва,мистецтва.

2. « Я роблю так ». Обмін досвідом .

3. Круглий стіл: «Співпраця учителя і учня на уроках та в позакласній роботі».

4.Інтернет і сучасний урок технологій

 

 

                                                                 ЗАСІДАННЯ V

(підсумкове)

 

Тема:        «Рекомендації і пропозиції щодо планування роботи МО на новий навчальний рік.».

Мета:систематизувати та відібрати найоптимальніші новітні технології навчально – виховного процесу.

 

Форма проведення: педагогічний аукціон 

 

1. Підведення підсумків роботи. Творчий звіт учителів художньо-естетичного циклу.

2.  Рекомендації і пропозиції щодо планування роботи МО на новий навчальний рік.

3. Складання перспективного плану роботи шкільного методоб’єднання на наступний навчальний рік.

Методична робота між засіданнями.

 

Проведення моніторингових досліджень рівня навченості учнів з предметів естетичних наук , мистецтва.
 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень