План роботи шкільного методичного об’єднання вчителів фізико - математичного циклу
План роботи шкільного методичного об’єднання вчителів фізико - математичного циклу
Методична проблема
Підвищення професійної компетентності вчителів фізико-математичного циклу в умовах модернізації освітнього процесу
Мета:
кожного учня;
фізико-математичних дисциплін;
кращого педагогічного досвіду;
пошуку нових знань у школярів;
Основні напрями діяльності МО вчителів
фізико-математичного циклу:
Аналіз результатів освітньої діяльності за предметами.
Участь у розробці варіативної частини навчальних планів, внесення змін у вимоги до мінімального обсягу й змісту навчальних курсів.
Проведення відкритих занять і відкритих позакласних заходів щодо предметів;
Підготовка й обговорення доповідей з питань методики викладання навчальних предметів, підвищення кваліфікації вчителів.
Обговорення доповідей щодо методики викладу принципових питань програми, обговорення й затвердження календарно-тематичних планів.
Обговорення методики проведення окремих видів навчальних занять і змісту дидактичних матеріалів до них.
Розгляд питань організації, керівництва й контролю дослідницької роботою учнів.
Організація й проведення педагогічних експериментів щодо пошуку
й впровадження нових інформаційних технологій навчання.
Розробка й удосконалювання засобів підвищення наочності навчання (ІКТ, макетів, стендів, діафільмів, таблиць і т.д.), а також методики їхнього використання в навчальному процесі.
Удосконалювання навчально-матеріальної бази ліцею .
Взаємні відвідування занять як усередині методичного об’єднання, так і між учителями різних методичних об’єднань із метою обміну досвідом і вдосконалювання методики викладання навчальних предметів.
Спільні засідання зі спорідненими й взаємозабезпечуючими МО з метою обміну досвідом роботи.
Вивчення досвіду роботи споріднених МО інших навчальних закладів і обмін досвідом цієї роботи;
Вибір і організація роботи наставників з молодими фахівцями й малодосвідченими вчителями;
Іваниця Василь Іванович Формування ключових компетентностей учнів на уроках математики шляхом впровадження інноваційних технологій:
Михальнюк Галина Василівна Формування життєвих компетентностей учнів на уроках математики:
Міщук Валентина Іванівна Забезпечення якісної освітньої діяльності шляхом впровадження елементів розвиваючого навчання в умовах компетентнісного підходу до навчання:
Філатова Людмила Петрівна Розвиток творчих здібностей школярів засобами інноваційних технологій в умовах компетентнісного підходу на уроках математики:
Євтодій Ольга Федорівна Компетентнісний підхід до організації роботи на уроках математики:
Носалюк Ніна Володимирівна Розвиток пізнавальної діяльності на уроках математики:
Поплавська Ірина Олександрівна Методи формування ключових компетентностей на уроках математики.
Поплавський В'ячеслав Олександрович Використання інтерактивних методів навчання на уроках фізики.
Шевченко Юлія Вацлавівна Розвиток творчої інноваційної особистості на уроках фізики.
Дощич Олег Олексійович Формування в учнів інформаційних компетентностей, шляхом використання програмових засобів.
Вознюк Тетяна Анатоліївна Впровадження інноваційних технологій для розвитку пізнавальної активності учнів на уроках інформатики