План роботи методичного об'єднання вчителів географії
Засідання № 1 Серпень
Інструктивно-методична нарада
№ |
Питання для обговорення |
Форма проведення |
Відповідальний |
Організаційні питання |
|||
1 |
Затвердження: плану роботи шкільного методичного об’єднання на 2024-20245н.р., та завдань ШМО на 2024-2025 н.р. |
Обговорення |
Члени ШМО |
2 |
Про особливості викладання навчальних предметів у 2024/20245навчальному році та методичне забезпечення викладання предметів природничого циклу (програми, підручники, посібники). Зміни до навчальних програм наказ від від 03.08. 2022 року № 698. |
Обговорення |
Члени ШМО |
3 |
Про методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2024/2025 навчальному році. |
Обговорення |
Члени ШМО |
4 |
Про організацію викладання навчальних предметів в умовах воєнного стану: рекомендації Державної служби якості освіти |
Інформація |
Керівник МО |
5 |
Про використання в освітньому процесі інструментів дистанційного навчання. |
Обговорення |
Члени МО |
6 |
Рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-7 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти. Наказ від 01 квітня 2022 р. № 289. |
Обговорення |
Члени МО |
10 |
Погодження календарно-тематичних планів |
||
|
|
|
|
Засідання № 2 Жовтень
Тема. Нова Українська школа: від теорії до практики
№п/п |
Питання для обговорення |
Форма проведення |
Відповідальний |
Організаційні питання |
|||
1 |
Підготовка і проведення І етапу предметних олімпіад |
Інформація |
Члени МО |
2 |
Обговорення завдань шкільних олімпіад з географії |
Обговорення |
Члени ШМО |
3 |
Про організацію роботи з обдарованими дітьми. |
Обговорення |
Члени ШМО |
4 |
Особливості організації дистанційного навчання в умовах воєнного стану. Співпраця учасників освітнього процесу під час дистанційного навчання |
Обговорення |
Члени ШМО |
Методичні питання |
|||
1 |
Наскрізне виховання цінностей та якостей особистості в освітньому процесі |
Доповідь |
Ратушна Ю.С. |
2 |
Педагогіка партнерства як основа успішної взаємодії з батьками здобувачів освіти |
Доповідь |
Сташко О.В. |
Засідання № 3 Лютий
Тема. Впровадження STEM-освіти в навчальний процес.
Мета: ознайомитися з аналізом навчальних досягнень учнів 5-11 класів, з особливостями STEM-освіти НУШ, впровадженням STEM-технологій на уроках географії
№ п/п |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальні |
|||
Організаційні питання |
||||||
1 |
Аналіз навчальних досягнень учнів 5-11 класів з дисциплін природничого циклу за результатами І семестру |
Інформація |
Керівник МО |
|||
Методичні питання |
||||||
1 |
STEM-освіта НУШ: особливості навчання у ХХІ столітті. |
Виступ |
Ратушна Ю.С. |
|||
2 |
Педагогічна майстерність вчителя як умова впровадження STEM-освіти |
Виступ |
Сташко О.В. |
|||
Засідання № 4 Березень
Тема. Креативний вчитель – запорука успішного навчання.
№ п/п |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідаль ний |
Організаційні питання |
|||
Методичні питання |
|||
|
|||
1 |
Фішки крутого вчителя НУШ, або як привернути увагу учнів |
Майстер-клас |
Ратушна Ю.С. |
|
|
|
|
2 |
5 кроків до створення навчального квесту. |
Майстер-клас |
Сташко О.В. |
|
|
|
|
3 |
ТОП-7 нестандартних способів перевірки знань учнів |
Практичні прийоми |
Члени МО |
Засідання № 5 Травень.
Тема. Підсумки роботи методичного об’єднання природничо-математичного циклу за 2024-2025 н.р.
Мета: проаналізувати роботу шкільного методичного об’єднання та окреслити завдання на 2025-2025 навчальний рік, заслухати творчі звіти вчителів з питань самоосвіти
№ п/п |
Змістроботи |
Форма проведення |
Відповідальні. |
Організаційніпитання |
|||
|
|||
2 |
Аналіз роботи ШМО природничо-математичного циклу за 2024-2025 н.р. |
Обговорення |
Члени МО |
3 |
Аналіз роботи викладання предметів у 5-7 класах за НУШ |
|
Члени МО |
4 |
Робота над модельними програмами 8 клас НУШ. Складання своєї програми. |
Обговорення |
Члени МО
|
Методичні питання |
|||
1 |
Вироблення рекомендацій до плану роботи ШМО на наступний навчальний рік |
Виступ |
Члени МО |