План роботи методичного об'єднання вчителів історії
І засідання
серпень 2024 н.р (протягом останнього тижня)
Тема: Науково- методичний супровід освітнього процесу
№ з/п |
Тематика засідання
|
Відповідальний за проведення |
Примітка |
1. |
Аналіз плану роботи методоб’єднання вчителів історії, правознавства за минулий рік;результати ЗНО; обговорення та затвердження плану роботи на 2023 – 2024 н. р. |
Голова МО Нетребко Д.О. Нестерук В.М. Гребенюк О.М
|
|
2. |
Про покращення роботи з обдарованою молоддю, підготовку завдань та організацію проведення шкільних олімпіад та підготовку до участі у міських та обласних етапах олімпіадних конкурсів. |
Голова МО Нетребко Д.О. Члени МО |
|
3. |
Опрацювання методичних рекомендацій щодо організації навчально - виховного процесу з історії та правознавства у 2024-2025 н.р Наказ МОН №1072 від 30.07.2024р. «Про затвердження концептуальнихзасад реформування історичноїосвіти в системі загальної середньої освіти». Типова освітня програма Наказ МОН№1120 09.08.2024р. « Про внесення змін до ТОП для 5-9класів середньої освіти» |
Голова МО Члени МО |
|
4. |
Вивчення методичних рекомендацій щодо оформлення в класному електронному журналі результатів навчальних досягнень учнів.( платформа nz ua) |
Голова МО Члени МО |
|
5.
|
Готовність учасників навчально-виховного процесу до дистанційного навчання. |
Голова МО Члени МО |
|
6. |
Критерії оцінювання учнів з історії та правознавства ( Наказ МОН №1093 від 02. 08.2024р « Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання») , громадянської освіти та ітергованого курсу “Досліджуємо історію та громадянське суспільство”5-6кл.( автори Пометун О.І, Ремех Т.О,Малієнко Ю.Б., Мороз П.В.) Опрацювання модельної програми 7- 9 кл. « Всесвітня історія « та Історія України»(автори Пометун О.І,Ремех Т.О, Гупан Н.М.,Малієнко Ю.Б.,Сєрова Г.В.) |
Члени МО
|
|
7.
|
Нормативно-правове портфоліо вчителів МО |
Члени МО |
|
8. |
Організаційно- методичний супровід упровадження нових Державних стандартів початкової , базової та повної середньої освіти в загальноосвітніх навчальних закладах |
Голова МО |
|
9 |
Опрацювати методичні рекомендації з викладання в 6класі загальноосвітньої середньої освіти інтегрованого курсу “Досліджуємо історію і суспільствознавство”( за модельною навчальною програмою авт. О. Пометун., Т. Ремех, Ю Малієнко, П. Мороза) опрацювати методичні рекомендації до предмету Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти 5- 6 кл(науково-педагогічний проєкт “ Інтелект України” |
Голова МО Нетребко Д,О |
|
Завдання членам методоб'єднання:
- вивчити, вдосконалювати та впроваджувати кращий педагогічний досвід освітян Вінниччини.
-опрацювати методичні рекомендації щодо викладання історії, правознавства , громадянської освіти у 2024 -2025н.р.;
- вивчити та дотримуватись методичних рекомендацій щодо оформлення в електронному класному журналі результатів навчальних досягнень учнів;
- Опрацювати критерії оцінювання учнів.
- підготуватись до проведення тижня історії та правознавства;
- вести підготовку учнів до I та II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з історії, правознавства;
- систематично вдосконалювати процес дистанційного навчання залучаючи різноманітні платформи;
- підготувати і систематично оновлювати папку по самоосвіті та зібрати нормативно-правове портфоліо;
- систематично проводити підготовку учнів до ЗНО з історії.
ІІ засідання
листопад 2024 н.р.
Майстер-клас (методичні гостини) на тему: «Шляхи підвищення ефективності та якості уроку”
№ з/п |
Тематика засідання
|
Відповідальний за проведення
|
Примітка |
1 |
«Формування ключових компетентностей учнів на уроках історії , правознавства, громадянської освіти |
Голова МО Нетребко Д.О |
|
2 |
Обговорення плану проведення тижня історії та правознавства.
|
Члени МО |
|
3 |
Підвищення результативності навчання шляхом організації ефективної взаємодії вчителя та учнів на уроці |
Голова методичного об’єднання |
|
4. |
Обговоренная підсумків проведення предметних олімпіад |
Голова МО
Члени МО |
|
5. |
Презентації матеріалі по самоосвіті |
Члени МО |
|
6. |
Аналіз проведення I етапу Всеукраїнских предметних учнівських олімпіад та участь Iiетапі Всеукраїнських предметних олімпіад. Підготовка переможців до наступного III етапу |
Члени МО |
|
67. |
Фахова майстерність учителя як один із компонентів підвищення якості знань учнів. Впровадження НУШ у 7-х класах. Впровадження Інтегрованого курсу Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти(науково-педагогічний проект “ Інтелект України”)(5-6кл) |
Члени МО
Нетребко Д.О. Гребенюк О.М |
|
Завдання членам методоб’єднання:
- постійно працювати над підвищення рівня самоосвіченості та проводити обмін досвідом з членами методобєднання;
- зобов’язати, у вигляді презентації, прозвітувати про проведення тижнів історії та правознавства;
- під час навчально-виховної діяльності враховувати компетентнісний підхід.
ІІІ засідання
Січень 2025 н.р
Круглий стіл на тему :« Робота з додатковими джерелами знань – вимога сучасного світу».
№ з/п |
Тематика засідання
|
Відповідальний За проведення
|
Примітка |
1 |
Робота з додатковими джерелами знань – вимога сучасного світу..
|
Голова МО Нетребко Д.О
|
|
2
|
Круглий стіл . Обмін досвідом з проблем формування загальних предметних компетентностей на уроках |
Голова МоО Члени МО |
|
3 |
Електронні інструменти сучасного вчителя. Інтерактивний плакат, мультимедійна дошка
|
Члени МО |
|
4 |
Вдосконалення медіаграмотності педагога
|
Голова МО Члени МО |
|
4 |
Підсумки тижня історії та правознавства.
|
Члени МО(презентація) |
|
5 |
|
|
|
Завдання членам методоб’єднання:
- Систематично використовувати роботу з додатковими джерелами знань на своїх уроках вчителям кафедри;
- Продовжувати відвідування позакласних заходів, виховних годин;
- Систематично використовути електронні інструменти;
- Працювати над вдосконаленням медіаграмотності.
4 засідання
Березень 2025 н.р.
Тема: "Квест-технології у викладанні історії та правознавства"
№ з/п |
Тематика засідання
|
Відповідальний за проведення |
Примітка |
1 |
Практичний семінар вчителів з проблеми "Квест-технології у викладанні історії та правознавства"
|
Голова методичного об’єднання Члени м/о |
|
2 |
Реалізація наскрізних змістових ліній при вивченні навчальних дисциплін |
|
|
3 |
Дистанційне навчання: сучасний погляд та переваги та проблеми. Практики та підходи до дистанційного навчання |
Голова методичного об’єднання Члени МО |
|
4. |
Погодження завдань для проведення ДПА з історії.
|
Голова методичного об’єднання Члени м/о |
|
Завдання членам методоб’єднання:
- відвідування уроків з метою ознайомлення з педагогічними технологіями та запропонованими методами;
- опрацювання матеріалів для проведення ДПА;
- впроваджувати у навчально-виховний процес квест-технології;
- поступово впроваджувати у освітній процес метод скрайбінг для активізації навчалної діяльності учнів ;
- при викладанні предмету враховувати наскрізні змістовні лінії;
- Усім педагогам методобєднання систематично відображати результати педагогічної діяльності в методичних картках, портфоліо.
- Адміністрації школи під час узагальнення досвіду роботи вчителя в період атестації враховувати ефективність і результативність його самоосвіти.
- підготувати питання для розгляду найскладніших розділів програми;
- Виготовлення графіка проведення консультацій.(квітень)
5 засідання
Травень 2025 н.р.
Методична конференція на тему:
«Мої педагогічні здобутки.»
№ |
|
|
|
1 |
Моніторинг навчальних досягнень учнів за рік у контексті їх особистісного росту.(аналіз) |
Голова методичного об’єднання |
|
2 |
Підсумки роботи методичного об’єднання у поточному навчальному році
|
Голова м/o, Вчителі методобєднання (презентація) |
|
3 |
Творчий ескіз. Заслуховування звітів «Мої педагогічні здобутки.» |
Голова м/о Вчителі методобєднання (презентації) |
|
4.
|
Вироблення рекомендацій щодо проблематики і планування засідань МО на наступний 2025– 2026 навчальний рік. |
Голова м/o, Члени МО
|
|
|
|
|
|
Завдання членам методобєднання:
- Продовжувати спостережу вати за якістю освіти учнів шляхом моніторингу;
- вивчення положень дидактики, теорії виховання;
- Врахувати та скоригувати недоліки у своїй роботі.