A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Ліцей № 4
м. Хмільника Вінницької області

План роботи методичного об'єднання вчителів початкової школи

Дата: 02.09.2024 20:23
Кількість переглядів: 1569

Фото без опису

Методичне обєднання вчителів початкових класів –

це єдина команда однодумців, в роботі якої поєднані

ентузіазм, творчість та професіоналізм.

 

 

Мета роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкової школи:

 «Сприяння встановленню рівного доступу до повноцінного навчання різним категоріям учнів у відповідності до їх індивідуальних здібностей та потреб, розвиток соціальної компетентності школярів на  уроках в сучасній українській школі. Формування  конкурентоспроможного  учня в умовах модернізації навчально-виховного процесу та створення умов для безпосереднього підвищення професійної компетентності педагогічних працівників

 

Педагогічне кредо –

Кожна дитина має свій неповторний дар, який потрібно помітити, віднайти, відшліфувати.

І тоді він засяє , заіскриться коштовним діамантом.

 

Науково – методична тема:

Підвищення якості знань, удосконалення навчально-виховного процесу та формування здорового способу життя на основі впровадження наукових досягнень, нових педагогічних технологій в реаліях сьогодення.

Вересень

І засідання

Тема. Освіта України в умовах дії  воєнного стану

Виклики теперішнього часу  потребують нової освітньої парадигми, орієнтованої на наше майбутнє.

Гордон Драйвен, Джаннет Вос

 

 

 

ЗМІСТ

Відповідальний

1.

Аналіз роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів і вихователів ГПД за попередній навчальний рік.

Голова м/о

Гуменюк Л.М.

 

2.

Розгляд та затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів і вихователів ГПД на 2024-2025 н. р.

Михальнюк Г.В.

голова м/о

Гуменюк Л.М.

3.

 

Актуальний інструктаж.

Особливості організації освітнього процесу в початкових класах у 2024-2025 навчальному році:

  •  Лист Міністерства освіти і науки України від 11. 08. 2020 р. № 1/9-430  «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022-2023 навчальному році»
  •  Методичні рекомендації щодо викладання в початковій школі у
  • 2022-2023 навчальному році (додаток до листа Міністерства
    освіти і науки України від 11. 08. 2020 р. № 1/9 - 430)
  • Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів.
  • Інструкція щодо заповнення класного журналу у початкових класах

 

   Наказ Міністерства освіти і науки України від 02. 09. 2020 р.

 

 № 1096 «Про внесення змін щодо заповнення Класного журналу учнів початкових класів Нової української    школи»

 

голова м/о

Гуменюк Л.М.

4

Організація ефективного і безпечного освітнього середовища.

Дробаха О.Д.

5.

Особливості організації освітнього процесу в умовах воєнного стану.

Канахівська С.В.

          

Листопад

2 засідання

Тема. Цифровий калейдоскоп «Як навчатися офлайн або онлайн і дбати про безпеку усіх учасників освітнього процесу?» 

В умовах промислової революції та швидкості революції інформаційної

вчителі та освітні заклади є важливими,

оскільки мають підготувати майбутнє покоління до змін.

ЗМІСТ

Відповідальний

1.

 Цифровий калейдоскоп «Електронні освітні ресурси для Нової української школи»

Новак О.В.

2.

Методичний лекторій «Умови ефективної організації дистанційного навчання в НУШ. Види робіт та онлайн-сервіси »

Олянич Л.І.

3.

 Практикум «Застосування сервісів Google у професійній діяльності вчителя. Створення персонального сайту вчителя».

 

члени м/о

4.

Виступ-доповідь Цікавинки із методичної скриньки «Організація діагностики та контролю знань засобами комп’ютерного тестування у синхронному режимі»

Котюжанська М.С.

5.

Розроблення пам’ятки «Моя поведінка під час  дистанційного навчання!»

члени м/о

 

 Січень

 

3 засідання

Тема. Інноваційні технології . Доцільність та практичне застосування у освітній діяльності»

Безумство — діяти по-старому і чекати на нові результати.

А. Енштейн

ЗМІСТ

Відповідальний

1.

Панорама роздумів «Інноваційні технології»

 

члени м/о

2.

 З досвіду роботи «Створення умов для розвитку креативності дітей»

Карбівська Л.А.

3.

 Майстер-клас «Простір освітніх лайфхаків для навчання»

Шнир Л.А.

4.

Обмін досвідом «Онлайн-сервіси для створення цікавих уроків»

Гедзун В.Ц.

5.

Інформаційна трибуна «Сучасному уроку – наукову організацію та високу якість.

Яковчук Л.О.

6.

Презентація  «Формування єдиного освітнього-методичного простору для професійного зростання педагогів.»

 

                                                                                                      

     Березень

4засідання

Тема. «Модернізація початкової освіти – актуальна вимога сьогодення.»

«Без гри не має і не може бути повноцінного розумового розвитку»

ЗМІСТ

Відповідальний

1.

 Круглий стіл «Сучасний учитель як провідник змін в контексті Концепції Нової української школи.»

Саволюк М.В.

2.

Практичне заняття « Скарбничка педагогічного досвіду»

Харкава О.І.

3.

Практикум «Підвищення ефективності навчання  через онлайн-платформи»

члени м/о

4.

Експрес-огляд  «Самоосвітня діяльність учителів. Обмін досвідом.»

члени м/о

5.

Затвердження завдань Державної підсумкової атестації для учнів 4 класу.

члени м/о

 

 

 

 

 

Травень

                                                              5 засідання

Тема.  Підсумки роботи методичного об’єднання

вчителів початкових класів та груп продовженого дня

за навчальний рік

Ніщо так не возвеличує і не дає право відчути себе людиною, в найвищому розумінні цього слова, як праця, в яку віриш і любиш.

Олександр Білаші

ЗМІСТ

Відповідальний

1.

 Звіт керівника м/о про підсумки роботи за рік.

голова МО

Гуменюк Л.М.

2.

Звіт членів м/о про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів, онлайн-курсах освітньої платформи EdEra, вебінарах, інтернет-марафонах.

члени МО

3.

Консультативна п’ятихвилинка «Аналіз результатів контрольних зрізів знань учнів 1-4 класів та ДПА учнів 4-х класів.

члени м/о

Гуменюк Л.М.

4.

Підсумок – звіт роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів.

голова м/о

Гуменюк Л.М.

Гуменюк Л.М.

5.

Панорама ідей «Складання перспективного плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів  на наступний рік»

голова та члени м/о

       

 

1.Загальні положення про МО:

  • Методичне об'єднання вчителів початкових класів є важливим структурним підрозділом науково-методичної служби школи.
  • МО здійснює навчально-виховну, методичну та позакласну роботу з навчальних предметів.
  • Робота МО планується відповідно до вимог стратегічних документів школи.
  • МО створюється з числа основних учителів та вчителів, які працюють за сумісництвом.
  • МО може організовувати свою роботу за наявності 3-х та більше учасників.
  • Очолює МО керівник, який обирається членами МО з числа найбільш досвідчених учителів і затверджується наказом по школі.
  • У своїй роботі МО підзвітні методичній та педагогічній радам.
  • Робота МО організовано на засадах гуманізації, демократизації, взаємоповаги, взаємоконтролю.
  • Загальний контроль за роботою МО здійснює заступник директора НВР, який координує роботу початкової школи.

 2. Основні завдання і функції методичного об’єднання:

 

  • підвищувати науково-педагогічний та загальнокультурний рівень учителів, їх психолого-педагогічну майстерність;
  • формувати у педагогів готовність до творчості, самоосвіти та саморозвитку;
  • підвищувати активність учителів у створенні авторських програм, методичних розробок, дидактичних посібників, методичних рекомендацій тощо;
  • поглиблювати оволодіння інструктивно-методичними та нормативними документами органів освіти;
  • запроваджувати у практику роботи школи наукові рекомендації, перспективний педагогічний досвід, поєднувати найперспективніші освітні технології;
  • здійснювати проблемний аналіз результатів освітнього процесу;
  • проводити експертизу вивчення та виконання програм, рівень засвоєння їх учнями відповідно до вимог Державного стандарту початкової загальної освіти;
  • вносити пропозиції щодо зміни змісту та структури обов'язкових навчальних курсів, їх навчально-методичного забезпечення;
  • висувати пропозиції щодо організації змісту атестації педагогів;
  • вносити пропозиції щодо організації і змісту досліджень, орієнтованих на підвищення рівня засвоєння учнями навчального матеріалу відповідно до Державних освітніх стандартів;
  • приймати рішення про підготовку методичних рекомендацій на допомогу вчителям, організовувати їх розробку та виконання;
  • висувати пропозиції щодо підвищення якості навчально-виховного процесу в школі;
  • проводити методичні заходи, спрямовані на розвиток творчих можливостей учителів, вивчення, узагальнення і поширення перспективного педагогічного досвіду;
  • здійснювати інформаційне забезпечення вчителів з проблем освіти, педагогіки, психології, науки;
  • брати участь у дослідно – експериментальній та іноваційній діяльності.

 

3. Методичне об'єднання займається:

• розробкою методичного інструментарію для підвищення якості навчально-виховного процесу;

• експертизою виконання вимог програми;

• моніторингом результативності роботи вчителів;

• втіленням у навчально-виховний процес інтерактивних технологій;

• аналізує хід та результати інноваційної діяльності, дослідно-експериментальною роботою;

• організацією роботи зі створення та збагачення банків даних про перспективи нововведення та інновацій у межах своєї компетенції;

• організацією педагогічних творчих конкурсів, інтелектуальних марафонів, олімпіад, предметних тижнів;

• обговоренням, рецензуванням, опануванням матеріалів, підготовлених на засіданнях МО.

 4. Функціональні обов’язки керівника методичного об’єднання:

 

  • планування роботи методичного об'єднання;
  • проводити засідання МО 4-5 разів на рік згідно з планом;
  • проведення моніторингу діяльності методичного об'єднання;
  • складання аналітичного звіту роботи;
  • надання практичної допомоги вчителям щодо підготовки та проведення уроків, виступів, методичних розробок;
  • організація роботи щодо опанування молодими спеціалістами методик викладання предметів у школі І ступеня;
  • організація роботи щодо системного вивчення нових програм та підручників;
  • вивчення стану успішності учнів 1-4 класів;
  • відвідування уроків учителів, організація взаємовідвідування, наставництва;
  • допомога у підготовці членів МО до атестації;
  • забезпечення своєчасного вивчення нормативних документів.

 

5. Права керівника методичного об’єднання:

  • формує банк даних про методичну роботу кожного вчителя, його професійні якості, виконання програм, рішень протоколів засідань МО;
  • організовує виконання плану роботи МО, виявляє та втілює перспективний досвід, надає допомогу вчителям у виконанні навчальних робочих планів, програм, організовує наставництво, систему відкритих уроків;
  • керівник МО має право на відвідування та аналіз уроків, позакласних заходів із предмета, перевірку шкільної документації вчителів - членів ШМО;
  • має право: звертатися за консультацією до директора та його заступників із проблем організації навчально-виховного процесу в школі, виконання трудової дисципліни вчителями - членами ШМО;
  • готувати пропозиції та рекомендації для підвищення кваліфікаційної категорії під час атестації;
  • порушувати клопотання перед адміністрацією закладу про заохочення вчителів.

6. Перелік документів, що відображають діяльність шкільного МО:

  • аналіз роботи МО за попередній навчальний рік, який містить: успіхи, надбання, недоліки та шляхи їх усунення; мету і чітко визначені завдання на новий навчальний рік;
  • план роботи методичного об'єднання (складається на навчальний рік, обговорюється на засіданні МО і подається адміністрації навчального закладу на затвердження);
  • матеріали засідань методичного об'єднання (протоколи, виступи вчителів, короткі рецензії на відкриті уроки тощо);
  • матеріали тематичних семінарів;
  • картотека ППД;
  • матеріали школи молодого вчителя;
  • каталог друкованих робіт учителів школи;
  • інформація про вчителів - членів МО;
  • методичні картки вчителів – членів МО ;
  • інструктивно-методичні документи;
  • теми, над якими поглиблено працює кожен учитель (самоосвіта вчителів) ;
  • графік проведення відкритих уроків, вих. заходів ;
  • заходи щодо зміцнення навчально-матеріальної бази школи ;
  • організація позакласної роботи (конкурси, турніри, вечори, фестивалі, предметні тижні, випуски газет тощо);
  • робота над підвищенням якості знань, умінь та навичок учнів (вивчення та аналіз якості знань, умінь та навичок з предметів за результатами контрольних робіт, зрізів, семестрових та річних оцінок; рівня вихованості; робота з обдарованими дітьми; план індивідуальної роботи з учнем);
  • заходи щодо підвищення фахової майстерності педагогів (творчий звіт, взаємовідвідування уроків, виховних заходів; ознайомлення з новинками психолого-педагогічної та методичної літератури; наставництво; участь у конференціях, семінарах; виступи, доповіді; робота над створенням власної системи роботи).

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень