План роботи методичного об'єднання вчителів англійської мови
Кафедра учителів іноземної мови нашої школи – це дружня сім`я, до складу якої входить 11 учителів, професіоналів своєї справи, небайдужих, чуйних до проблем дитини, завжди готових до діалогу.
№ п/п |
Прізвище, ім`я, по батькові учителя |
Рік народження |
Педагогічний стаж |
Кваліфікаційна категорія. Педагогічне звання |
Рік проходження останньої курсової перепідготовки |
Рік останньої атестації |
1 |
Терентьєва Галина Павлівна |
1973 |
25 |
Вища, «учитель-методист» |
2024 |
2024 |
2 |
Басараб Оксана Зіновіївна |
1971 |
26 |
Вища |
2021 |
2022 |
3 |
Січкарук Ірина Анатоліївна |
1972 |
29 |
Вища |
2019 |
2020 |
4 |
Жук Андрій Миколайович |
1977 |
23 |
Вища |
2019 |
2020 |
5 |
Ліпінська Ганна Олександрівна |
1982 |
21 |
Вища |
2024 |
2024 |
6 |
Шляхова Лілія Василівна |
1989 |
12 |
Перша |
2020 |
2021 |
7 |
Зільонко Оксана Леонідівна |
1988 |
12 |
Друга |
2019 |
2022 |
8 |
Козловська Інга Леонідівна |
1991 |
10 |
Друга |
2021 |
2022 |
9 |
Біла Інна Борисівна |
1974 |
26 |
Вища |
2024 |
2024 |
10 |
Дорош Людмила Володимирівна |
1988 |
12 |
Друга |
2017 |
2017 |
11 |
Матущак Наталія Вадимівна |
1991 |
10 |
Друга |
2019 |
2020 |
Методичні проблеми над якими працюють учителі іноземної мови
№ |
Прізвище, ім`я, по батькові учителя |
Назва методичної проблеми |
1 |
Терентьєва Галина Павлівна |
Англомовна пісня як ефективний засіб формування комунікативної компетенції та позитивної мотивації до вивчення мови. |
2 |
Басараб Оксана Зіновіївна |
Методика розвитку навичок читання і розуміння прочитаного на уроках англійської мови |
3 |
Січкарук Ірина Анатоліївна |
Формування навичок аудіювання на уроках англійської мови в учнів старшої школи |
4 |
Жук Андрій Миколайович |
Методика розвитку навичок креативного письма |
5 |
Ліпінська Ганна Олександрівна |
Формування навичок критичного мислення на уроках англійської мови |
6 |
Шляхова Лілія Василівна |
Використання віршованих матеріалів під час вивчення лексики на уроках |
7 |
Зільонко Оксана Леонідівна |
Рольова гра,як інноваційний метод вивчення іноземної мови |
8 |
Козловська Інга Леонідівна |
Використання новітніх інформаційних технологій навчання |
9 |
Біла Інна Борисівна |
Розвиток навичок письма в учнів молодшої школи |
10 |
Дорош Людмила Володимирівна |
Розвиток мовленнєвої компетенції учнів на уроках англійської мови |
11 |
Матущак Наталія Вадимівна |
Розвиток самостійної діяльності учнів на особистісно-зорієнтованих уроках |
Завдання МО вчителів іноземних мов на 2023-2024 навчальний рік
МО вчителів іноземних мов в поточному навчальному році буде працювати над вирішенням наступних завдань:
1.Вивчати та використовувати на практиці досвід вчителів інших шкіл міста, району, області, впроваджувати в педагогічну діяльність досягнення психолого-педагогічної науки.
2.Вивчати нормативні документи, новинки методичної літератури.
3.Підвищувати якість навчання, забезпечити підготовку учнів для участі в конкурсах, олімпіадах.
4.Поповнювати і забезпечувати навчальні кабінети виготовленими наочними посібниками, роздатковим матеріалом, зміцнювати навчально-методичну базу.
5.Удосконалювати контрольно-оцінювальну роботу вчителів при проведенні різних видів підсумкових оцінювань
6.Приймати участь в роботі семінарів з підвищення педагогічної майстерності.
7. Намагатись проводити більше позакласних заходів, особливо присвячених святам англомовних країн.
ТЕМАТИКА
засідань методичного об’єднання вчителів
англійської мови на 2024-2025 навчальний рік
1-е засідання
- Підсумки роботи МО за 2023-2024 н.р. та затвердження плану роботи на 2024-2025 н.р
(Ліпінська Г.О)
2. Обговорення інструктивно-методичних рекомендацій
Кабінету іноземних мов Міністерства освіти та кабінету КНЗ
ВАНО “Вивчення іноземних мов у 2024-2025 навчальному році.”
( Терентьєва Г.П.)
- Про вимоги до ведення шкільної документації та електронного журналу.
4. Про навчання учнів 1-4х класів НУШ.
З досвіду роботи Жука А.М., Басараб О.З.,Січкарук І.А.,Зільонко О.Л., Ліпінської Г.О., Матущак Н.В., Козловської І.Л.
5. Про розроблення навчальної програми вчителями англійської мови для 7-го класу на основі модельної навчальної програми для закладів середньої освіти (автори Зимомря І.М., Мойсюк В.А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М.В.) , наказ МОНу від 12.07.2021 №795 за підручником «Prepare A1»
6. Атестація та проходження курсів підвищення кваліфікації учителями кафедри
в 2024-2025 н.р.
7. Обмін досвідом дистанційного навчання учнів в умовах карантину та воєнного стану.
8. Про проведення І етапу олімпіади з англійської мови. Затвердження
матеріалів.
2-е засідання
1.Нові методи навчання учнів молодших класів НУШ. Курс практичних та
теоретичних занять.
(Терентьєва Г.П. Басараб О.З)
2. Підсумки проведення 1 етапу олімпіади з англійської мови в 2023-2024н.р.
та участь у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з іноземної мови.
( Ліпінська Г.О)
3. Обмін досвідом. Надання методичної допомоги молодим вчителям у процесі
викладання іноземної мови.
4. Про використання інноваційних технологій на уроках англійської мови як засобу підвищення ефективності уроку.
(Терентьєва Г.П., Козловська І.Л.)
5. Про шляхи підвищення зацікавленості учнів у вивчені англійської мови.
( Матущак Н.В, Біла І.Б.)
6. Обговорення матеріалів завдань для контрольних робіт за 1 семестр.
3-є засідання
1. Про затвердження календарного планування на ІІ семестр 2023-2024 н.р.
- Про результати участі учнів в II етапі олімпіади з іноземних мов.
( Ліпінська Г.О)
- Про навчання учнів 10-х та класів за підручниками Prepare 10 for school exams (David Mckeegan, Anna Robinson)
(Ліпінська Г.О Шляхова Л.В)
4. Про підготовку учнів 11-х класів до проходження МНТ.
Зміни у завданнях.
(Біла І. Б., Терентьєва Г.П.)
5 . Розвиток творчої активності вчителя – запорука професійного зростання.
(Басараб О.З., Ліпінська Г.О.)
6. Огляд новинок методичної літератури. Інформація з курсів підвищення
кваліфікації.
4-е засідання
1. Обговорення і затвердження матеріалів для проведення контрольних робіт
за 2 семестр.
2. Використання віршів і пісень на уроках англійської мови під час
вивчення граматики.
(Дорош Л.В, Жук А.М.)
3. Гра, як важливий прийом підвищення зацікавленості молодших школярів до вивчення іноземної мови.
(Зільонко О.Л., Ліпінська Г.О.)
- Використання віршованих матеріалів під час вивчення лексики на уроках
(Шляхова Л.В.)
5. Про стан сформованості навичок техніки читання англійською мовою учнів 2-х та 3-х класів.
6. Про результати вивчення стану сформованості в учнів 4-х класів навичок усного мовлення.
7. Підсумки роботи МО вчителів іноземної мови у 2024-2025н.р. та перспективне планування на 2025-2026 н.р.